vrijdag 29 juni 2012

Hartjes en meisjes




































Ik weet niet waarom, maar hartjes en meisjes dat is altijd een succesvolle combi.
Deze week was er de voorstelling van mijn absolute lievelingsgroep van dit seizoen. Meiden van 12 die tijdens de repetities keihard werkten en in de pauze enorm konden tuttebellen (wat al een voorstelling op zich was). Ik heb een enorme berg aan gratis modetips gekregen dit jaar, de productieleider werd erop uit gestuurd om voor de voorstelling Chanel rode lipstick te kopen (en echt alleen Chanel!) en elke week waren er ontmoetingen alsof ze elkaar een jaar niet gezien hadden. Dat soort dingen.
Als toi toi toi maakte ik hartjes sleutelhangers. Dat bleek het cadeau van de eeuw, gezien hun reactie. ´Vet´,´Snor´ en ´wat lieeeeeef´ blijken uitspraken die bij de hartjes van tegenwoordig horen. Ik snap dat wel, geef mij zo'n hart en ik ben ook blij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties? Graag! Leuk!