woensdag 14 december 2011

Verwonder u

Ik was aan het werk en tijdens een kort inspiratieloos moment las ik even op de wijze raad kalender:


































Dus keek ik eens vol verwondering naar de mooie dingen tussen de troep op mijn bureau.
Ik vond: Het hartje op een gekregen kaartje.


































Hartjes zijn leuk als je het mij vraagt. Ik houd van hartjes. En als er iets leuk is om te tekenen zijn het wel hartjes. Als ik de kans krijg een hartje te tekenen, grijp ik die! Zo had ik ook een poging gedaan om op het geboortekaartje van ons KindLief een hartje te zetten, maar ManLief is niet van de hartjes. Hij vindt hartjes tekenen een 'meisje van 12' actie en hartjes ook niet passen op een geboortekaartje voor een jongetje. Waar ik dan ook wel weer in kan komen. Gelukkig bestaan er mannen voor dit soort momenten. Maar toch, hartjes zijn de bom, voor meisjes dan, ook voor die van boven de 30. Bloemetjes trouwens ook.

Ik vond ook nog, 2 tommies! Die was ik namelijk helemaal vergeten op te eten. Dat was op zich al een verwondering, want hoe kun je nou vergeten tommies op te eten?


































Hiermee was de mindfully opdracht gedaan. Hopsa, weer aan het werk, de stapel op stoel 2 moet weg. Ohja van de stapel op stoel 1 is iets af. Wederom een kraamkado



































Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties? Graag! Leuk!