woensdag 21 september 2011

Laten we zeggen, het begin is er

U vraagt zich wellicht af; hoe is het met ByBarbera's rokje? Een korte update. Ik tekende maat 36, ik tekende nog eens, ik rekende uit, ik verschoof, ik rekende opnieuw en nog eens, toen knipte ik en reeg, ik stikte, ik streek, ik brak een naald doormidden, ik gooide de naaimachine in gedachten het raam uit, ik zweette, ik zwoegde, ik zette door en, ik paste mijn rokje........dat maat 44 geworden was. HOE KAN DAT? vraag je je dan af. Juf keek peinzend. Ik keek peinzend. Juf zei 'het komt goed'. Ik hoop het.


































Toch is er ook nog een succesverhaal. Zo heb ik een knoopjesmaker aangeschaft en kan ik dus knoopjes maken dat het een lieve lust is. Met direct resultaat garantie. Zie hier een knoopje alvast voor mijn rok. Dus laten we zeggen, het begin is er...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties? Graag! Leuk!