woensdag 7 september 2011

Het moest er dan toch van komen

Ondergetekende zit op naailes! Na jarenlang ruzie gemaakt te hebben met de naaimachine en ondanks dat, toch allerhande naaiwerkjes gefabriceerd te hebben gaf ik mijn autodidacte naaileven op. De doorslag was 'een rokje'. Ik had het in mijn hoofd gehaald mijn eigen rokjes te gaan maken. Dat mislukte gruwelijk. Dus ik moest op les. Nu maak ik dus een rokje met een juf. Geduld is hier essentieel. Nu heb ik doorgaans niet zoveel geduld, zeker niet met rokjes, maar ik doe braaf mijn best. Ik heb tijdens de les de naaimachine niet eens aangeraakt, want er moest eerst een patroon getekend worden. Dat is je reinste wiskunde! Maar, ik ben vol goede moed, gehoorzaam, braaf, volgzaam en bijna één en al geduld. Dus laten we er vanuit gaan dat ik u over 3 weken mijn rokje presenteer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties? Graag! Leuk!